۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

مراسم روز عرفه در فضای باز برگزار شود

مراسم روز عرفه در فضای باز برگزار شود

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به برگزاری مراسم روز عرفه در فضای باز اشاره کرد و گفت: کسی حق ندارد در مساجد مراسم برپا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص وضعیت بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد، گفت: این بیماری واکسن و درمان خاصی ندارد و باید به زندگی با کرونا عادت کنیم.

وی اظهار کرد: اقدامات خوبی برای کاهش این بیماری در استان انجام می‌شود ولی باز هم کم است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به جد دنبال شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است، گفت: شهر زنجان شرایط عادی ندارد و همچنان قرمز است و هیچکدام از شهرستان‌های استان سفید نیست.

نافچی تاکید کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما باید نسبت به اطلاع رسانی و آگاه بخشی از بیماری کرونا در استان نهایت همکاری را بکنند و در جامعه بیان کنند که کرونا همچنان است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ۱۰۰ درصد برسانند، افزود: شبکه بانکی استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بسیار ضعیف عمل می‌کند و می‌توانند هسته‌های همیار سلامت را در شعبه‌های بانکی خود تشکیل بدهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، ابراز داشت: پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان برون شهری و درون شهری آن طور که باید رعایت نمی‌شود و باید ارگان‌های ذ ی ربط بازرسی لازم از ترمینال‌ها و اتوبوس‌های مسافربری داشته باشند.

نافچی تاکید کرد: طی ۷۲ ساعت باید شبکه بانکی استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به ۱۰۰ درصد برساندو عدم رعایت الزامات بهداشتی از سوی کار کنان مدیر شعبه بانکی باید جوابگو باشد و زیبنده شبکه بانکی استان زنجان نیست که رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضعیف باشد.

وی به برگزاری مراسم روز عرفه در فضای باز اشاره کرد و یاد آورشد: مراسم روز عرفه باید در فضای باز باشد و کسی حق ندارد در مساجد مراسم برگزار کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه باید در جامعه دعای عرفه جاری و ساری شود و استفاده از فضای مجازی هم در این خصوص بسیار خوب است، گفت: برای برگزاری برنامه‌ها و مراسم ماه محرم هم پروتکل‌های لازم تدوین خواهد شد.

کد خبر 4983853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha